SpørsmålKan dere levere over hele landet?

Ja, vi har montørnettverk over hele landet. Montørene kommer ut for montering og klargjøring av skjermen. Vi sender deretter styringsenheten per post og denne monteres enkelt selv, eller med assistanse via telefon.

Spørsmål

Nei. Styringsenhetene har innebygd støtte for Wifi. Vi anbefaler alltid å bruke kabel da dette alltid er mest stabilt, men det fungerer også bra med et godt trådløst nettverk. Ved oppkobling mot trådløst nettverk må man ha tastatur og mus tilgjengelig ved oppsett. Enhetene kan også leveres med mobilt internett mot tillegg i prisen.

Spørsmål

Styringsenheten lagrer spillelisten lokalt på boksen, slik at den fortsatt vil vise innholdet selv om internett forsvinner. Den vil riktignok ikke motta noen oppdateringer før den kommer seg på nett igjen.

Spørsmål

For å endre fakturainformasjon eller andre detaljer rundt kunderforholdet, ta kontakt med oss via kontaktskjemaet, eller send oss en e-post på post@socialscreen.no.

Spørsmål

Dette kan være fordi styringsenheten ikke har tilgang på internett. Den vil da vise det innholdet den har, frem til den får koblet seg til internett igjen. Om dette vedvarer over tid, ta kontakt med oss for å finne en løsning.

Spørsmål

Ja, man kan i utgangspunktet splitte signalene ut til flere skjermer. Dette forutsetter at skjermene er i rimelig avstand fra hverandre, og kostnader i forbindelse med utstyr til delingen av signalet vil komme i tillegg. Vær obs på at skjermene da alltid vil vise samme innhold.

Spørsmål

Om et system kan integreres i vår skjermløsning kommer an på om det finnes gode api-tilganger for å hente ut data. Ta gjerne en kikk under fanen funksjoner for å se noe av de integrasjoner vi kan tilby, eller kontakt oss for å finne ut om vi kan koble opp spesifikke systemer.

Spørsmål

Ja, i all hovedsak kan dere bruke eksisterende skjermer. Vi anbefaler dog at det er proff-skjermer som tåler å stå påslått i lange perioder, og helst med en oppløsning på minst full HD (1920 x 1080).

Spørsmål

Ja, vi kan levere skjermer i alle størrelser. Vi har blant annet levert storskjermen i nye Ørland Sparebank Arena. Vi kan også leie ut mobile storskjermer til arrangementer.

Spørsmål

Det kan være mange grunner til at skjermen er svart. Ta kontakt med oss på support@socialscreen.no eller ring oss på telefon 73 18 63 00, så skal vi hjelpe deg med å få skjermen i gang igjen.

Spørsmål

På Youtube er det slik at brukere kan velge hvilke retningslinjer som skal gjelde for den aktuelle videoen. I noen tilfeller er det ikke mulig å spille den av eksternt, og da får vi heller ikke til å vise den på skjermen.

Spørsmål

Ja, alle våre kundeforhold har i utgangspunktet én time inkludert support pr mnd. Alt arbeid utenom dette vil bli fakturert vår standard timesats, p.t. kr 950,- eks mva. Ved spesielle leveranser kan andre betingelser avtales.

Spørsmål

Ja, vi leverer alle typer skjermer. Fra smått til stort, og både for inne og ute.

Spørsmål

I utgangspunktet rører vi ikke det som har med strøm og internett å gjøre. Dette blir eksterne faktorer som vi ikke råder over. Vet man at det er vanskelige forhold med tanke på internett kan vi levere enhetene med innebygd mobilt internett, slik at man slipper å tenke på det.

Spørsmål

I utgangspunktet har vi ingen gratis testperiode, men kontakt oss gjerne for en demo. I noen tilfeller kan vi også sette opp en demoskjerm for en periode.

Spørsmål

Ja, etter at skjermen er på veggen og styringsenheten er oppe og går, så tar vi en direkte opplæring over telefon eller skype.

2018 © SocialScreen AS • All rights reserved • Privacy Policy